2008-08-25

分析员唔系金手指

今年8月同去年8月有乜唔同?除咗北京举办奥运嘅热潮外,最大唔同系股票分析师嘅地位。去年8月,股票分析师个个都有金手指,大行推介边只股,边只股嘅股价便升到唔清唔楚;今天股票分析师早已唔见咗金手指嘅魔力,唔少更变咗千夫所指;尤其系Accumulator依家变咗I killyourlater。唔少分析师重新执位(由甲行跳去乙行)或患上严重失忆症,唔记得一年前自己讲过乜嘢。一年前人人喺度讲港股直通车,港股P/E应同沪深A股睇齐(当年A股嘅P/E最高系五十倍)。今天分析师认为,沪深A股嘅P/E应同港股嘅P/E睇齐(依家国企嘅P/E十六倍),真系一个嘴巴两片唇。

勇于认错、永不改过,系股票分析师嘅特有性格。
随住形势改变,不断修正自己嘅睇法,从来唔固执己见,先可以喺变幻莫测嘅股市中生存。
如你以为股票分析师真
系咁醒,而委托佢地帮你理财,系阁下士刁拔
去年
10月至今,如亏损少过20%,已经跑赢咗毕非德(连毕非德亦蚀咗20%,你话D股票分析师嘅成绩会系点),今年唔少分析师已由年薪几百万变咗失业人士。

我老曹无意讥讽股票分析师,因我老曹亦系呢一行出身,只系话畀各位知,我地唔系金手指。牛市中个个都可以做股神,熊市一嚟我地都变咗牛鬼蛇神!
四十年股
市生涯,我老曹亦曾被人封做股神,亦一度被打成牛鬼蛇神。
学习凡事处之泰然,只要无愧于心即可。
股票分析师既唔系股神,亦唔系牛鬼蛇神,只系普通人。


http://blog.caihuanet.com/html/85/85-1859.html